SAGA – Nätverk
SAGA – Nätverk är en lösning för er som har behov att arbeta mot en gemensam databas på er server. Med SAGA – Nätverk kan ni enkelt styra vilka som har tillgång till informationen i systemet samt säkerställa att alla med åtkomst har aktuell information. SAGA – Nätverk rekommenderas verkligen om ni är flera personer som arbetar i systemet eller om ni vill arbeta i flera dimensioner (Projekt-resultatenhet)
Vill du se hur SAGA-Nätverk fungerar KLICKA HÄR.
SAGA – Integration Crona Lön
SAGA – Integration Crona Lön kan användas för två huvudsakliga syften. Det första syftet är när ni för fösta gången använder SAGA budget, ni kan då importera personal och kunder/medlemmar och skapa en budget för samtliga kunder/medlemmar. Denna funktion spar upp till 99 % av tiden jämfört med att göra det manuellt.
Det andra syftet med denna integration är att uppdatera era budgetar med aktuell information om de anställda. Dvs ni läser in; namn, ålder, aktuell lön samt tjänstegrad. Denna funktion spar upp till 99 % av tiden jämfört med att göra det manuellt.
Har ni ett annat lönesystem och skulle önska en liknande integration, kontakta oss.
SAGA – Tidsplanering
SAGA- Tidsplanering är en tilläggsmodul för organisationer som har ett behov att planera och schemalägga sin personal. SAGA – Tidsplanering är ett toppen alternativ för er som arbetar med flera olika kollektivavtal samt för er som arbetar med olika lösningar för t.ex. OB inom personalgruppen.
I SAGA – Tidsplanering lägger du ut hur personalen skall arbeta, dvs. skapar ett grundschema. Du får information om hur mycket tid som lagts ut för respektive anställd och andra nödvändiga uppgifter för att planera schemaläggningen. Du ser direkt hur kostnaderna påverkas i SAGA och kan därmed arbeta fram den mest kostnadseffektiva schemaläggningen.
Vill du se hur SAGA-Tidsplanering fungerar KLICKA HÄR.
SAGA -Rapport
SAGA – Rapport, är modulen för er som aktivt vill följa upp budget mot utfall. I SAGA Rapport kan du göra avvikelseanalyser på resultatenhet- och kontonivå. En rapport genereras för varje kund där du enkelt ser var och hur stora avvikelserna är. Om en negativ avvikelse har uppstått, kan verksamheten analysera orsakerna till detta och vidta åtgärd. Man får på detta sätt en kultur i verksamheten att jaga intäkter, minska kostnader och reducera kapitalbindningen. Ja, detta är rätt använd nog vår mest lönsamma modul som dessutom bygger en sund ekonomisk kultur i verksamheten!
I SAGA Rapport kan du dessutom generera ifylld räkning för dina kunder med förhöjd ersättning samt generera så kallade ”Månadsredovisningar”. Vill du veta mer om modulen? Kontakta oss snarast!
SAGA budget
För att läsa om vad som ingår i grundversion av SAGA, följ denna länk KLICKA HÄR
Vårt nyhetsbrev
Anmäl dig till vårt nyhetsbrev så får du intressant information om vad som händer inom bransch personlig assistans samt får veta när vi gör förändringar i vårt utbud av utbildningar via skype och när det sker förändringar i våra övriga produkter och tjänster.