Offertservice – Offert för assistansersättningen
Har du en ny kundförfrågan? Du kanske har svårt att veta vilket erbjudande du skall lämna till kunden? Hur hög lön kan du ge assistenterna och finns det utrymme för arbetsledararvode? Hur mycket utrymme finns för assistansomkostnader? Kanske saknar du en professionell rapport att lämna också? Vi hjälper dig, vi skapar en offert för assistansersättningen som presenteras på en snygg rapport, läs mer nedan.
Hur fungerar det?
Du lämnar de grunduppgifter som behövs, vi räknar och gör ett första utkast på offert/budget som presenteras för dig. Därefter ingår upp till 1 timmes arbete med justeringar för att hitta exakt den nivå på offerten/budgeten som du önskar! När offerten är färdig skickas en färdig rapport i pdf och Excel. Självklart finns det möjlighet att lägga in logotyp och verksamhetsuppgifter på rapporten.
Offerten/budgeten presenterar följande information: Intäkter och kostnader uppställda enligt försäkringskassans kostnadsredovisning, intäkter och kostnader uppställda med bokföringskonton, inlagda och schemalagda timmar. Hur tiden är fördelad per månad samt hur OB,jour och beredskap är fördelat för respektive månad. Slutligen visas uppgifter om lön och personal.
Vårt nyhetsbrev
Anmäl dig till vårt nyhetsbrev så får du intressant information om vad som händer inom bransch personlig assistans samt får veta när vi gör förändringar i vårt utbud av utbildningar via skype och när det sker förändringar i våra övriga produkter och tjänster.