Budget och uppföljning för assistansersättning med SAGA
SAGA budget är ett verktyg för verksamheter som vill bli bäst på ekonomistyrning. Verksamheter som vill garantera att de använder sina resurser på det mest kostnadseffektiva sättet som är möjligt. Budget i SAGA är det smarta valet!
I SAGA skapar du enkelt en budget för din eller dina brukare, programmet är fullt av smarta funktioner som gör arbetet roligt och enkelt utan att tumma på noggrannheten. Du tar ut rapporter på brukarnivå eller sammanställda rapporter för flera brukare för granskning eller vidare rapportering till styrelse eller ägare. För att följa upp ekonomin löpande läser du in en SIE 3 fil i SAGA budget från ditt bokföringsprogram, plocka ut en utfallsrapport, granska och korrigera! Svårare än så är det inte att få en ekonomi i VÄRLDSKLASS!
Att prioritera bort ekonomin i dagar av hårda neddragningar får inte vara ett alternativ. Gör som våra smarta kunder och ge ekonomin utrymme i verksamheten, för vad är det värsta som kan hända? Du har i värsta fall fått kontroll på ekonomin, i bästa fall sparat högvis med pengar.
Fler filmer som mer detaljerat visar hur du arbetar i SAGA finner du genom att klicka på SAGA film i menyn.
Varför investera i SAGA?
Svaret är enkelt, pengar! Mer pengar till ditt företag, dina anställda och dina kunder. Med SAGA får du kontroll på dina intäkter och kostnader helt enkelt, och det är roligt, jag lovar! Det finns en anledning till att några av Sveriges mest klassiska och duktiga assistansbolag har valt SAGA. Gör det kloka och bli partner med oss du med! Se själv vilka några av våra kunder är.
Vill du veta vad SAGA budget kostar för er?. SAGA passar alla plånböcker då prismodellen bygger på hur många kunder man skall göra budget för.
Systemkrav
SAGA fungerar i alla Windowsmiljöer. Mac användare öppnar SAGA i sin Windows emulator.
PS: Har du en Mac, det gör inget, anlita oss som din budget konsult i så fall. Med andra ord du driver verksamheten, vi gör budget för dina kunder DS:
Vårt nyhetsbrev
Anmäl dig till vårt nyhetsbrev så får du intressant information om vad som händer inom bransch personlig assistans samt får veta när vi gör förändringar i vårt utbud av utbildningar via skype och när det sker förändringar i våra övriga produkter och tjänster.